torsdag 9 april 2009

Nu har Sheba fått en egen "pool"!

Nu fick Zinder marknad ÄNTLIGEN in en balja i Shebas storlek. Vi får se hur länge den varar (och om hon växer ur den eller inte!) men den rymmer i alla fall 100 liter! Vi fyller visserligen bara 35 liter åt gången; delvis för att vattnet blir så smutsigt (ett ypperligt sätt att få en skinande ren hund!), men också för att Sheba tycker så mycket om sin balja att jag är uppriktigt orolig för att hon ska somna i vattnet!

Glad påsk allihopa!

4 kommentarer:

  1. I may not be able to read the words, but I love the pictures. Beautiful dog!

    SvaraRadera
  2. Ja det förtjänar hon, som den arbetande hund hon är. En tid för arbete, en tid för avkoppling!

    SvaraRadera
  3. Oj vad härligt det där såg ut!!! Jag är spänd på och se om Makeba blir ngn badhund.

    SvaraRadera
  4. Ja, jag förväntade mig inte att en RR tyckte om vatten, men efter att jag hörde att Heika älskade att bada blev jag inte förvånad över att se Sheba leva loppan i poolen!

    SvaraRadera