fredag 17 april 2009

Hipp, hipp, hurra!

Stora dagen idag, nio månader, hurra! Är ni alla igång och firar???

Här nere i min hörna skiner solen och det är varmt, varmt, varmt! Väl jag har min stora badbalja - som jag somnade i igår! Matte visste det skulle hända, och jag hade inga planer på det, men det var ju bara såååååå skönt! Kul att få sällskap när man badar. Man får ju aldrig tillräckligt med tid med sina människor - de är ju jämt på språng, till jobbet, affären och andra RR-exkluderande ställen! Tacka vet jag bushen och promenaderna... I morse busade jag järnet med geten Esmeralda. Hon har hett temperament, den geten! Man får akta sig så man inte blir stångad, men vi leker bra ihop, jag visar mina moves och hon visar upp sina. Öhm, jag är inte den som snabbt ger getter komplimang men just hon (och inte hennes något mesiga dotter) har styng. Ni ska bara se vilka moves hon gör i luftrummet! Tänk er det, RR stuk med horn - haha, då skulle världen få passa sig!

Varma hälsningar till er alla!
Sheba

1 kommentar:

  1. haha vilken fräckis ;-)) Så vacker hon är, vår syster som bor långt borta! Väldigt fin bild Shebisen!

    SvaraRadera