lördag 11 april 2009

Finaste Heika på besök!

I torsdags fick vi besök av fina Heika och vi körde ut till sommarstugan där hon verkade trivas rätt bra. Hon var då lite trött ändå då hon och Kian hade lekt i mer än en timme oavbruttet. Det var väldigt roligt att ha syrran på besök och låta Kian gå i " träningsläger" hos moster Zelma. Han sover non-stop sedan dess!


Här försöker jag få Heika titta upp, jag tycker hon har en sådan fin profil!


Vi hade självklart lite mys ;-)


Heika förstår inte riktigt vad jag håller på med , men jag tänker bara på de 15 kg som skiljer henne från Kian...vilken skillnad! Tänk att jag kan få henne i min famn! Det gjorde vi med Kian sist när han var 6 månader eller nåt'?


På kvällen var Heika trött och längtade hem till sin familj....här vilar hon fint på mattes tröja... Tack för ditt besök lillasyster, vi ser fram emot att ha dig igen hos oss!

3 kommentarer:

  1. Ja det gjorde hon! Kian sov över hos Heikas familj och det gick väldigt bra för båda! Heika hittade ett mysställe på soffan och Kian sov i sovrummet ;-) Väldigt spännande var det!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mkt nyttigt och även en rolig & lärorik upplevelse för oss på två ben. Intressant att se ett syskon på nära håll. Och visst fixar de vara borta från sin flock. Lite pip på Heika är det när hon är "tout seul" Hon umgås ju alltid sina två flock kamrater och känner sig nog lite "naken" utan dom.

    SvaraRadera