fredag 27 mars 2009

Ödlan

Ja, alltså, matte vet att jag jagar. Matte vet att jag rensar terassen från sånt som inte ska vara där. Och matte har faktiskt aldrig sagt att ödlor ska vara där! Jag förstår faktiskt inte varför ni kollar på mig så där. Och nej, jag vill inte lämna. Det är min ödla. Jag tog honom! Han dog inte med en gång så jag har vaktat honom hela tiden. Varje gång han rörde sig så jag lade honom på plats igen (det var HEMSKT roligt men säg ingenting till matte!!). Det var först nu han lade sig på rygg och dog. Ja, det är tydligen så de gör.

Stackars ödla. Jag håller helt med. Han var på fel plats vid fel tid helt enkelt. Nu ska jag gå och jaga resten!!

2 kommentarer:

  1. Weeeeeeeeee, lite läskigt tycker jag det är *fniss*. Den är inte liten heller ju!!!!

    SvaraRadera
  2. haha jag älskar det "oskyldiga" blicken ;-) Jättelik storebror Kian är hon ;-)

    kram

    SvaraRadera