söndag 1 mars 2009

Synd att jag inte var med...

Jag och husse

Balanserar

Myser med vänner i solen

Min familj

Jag älskar isen



Vad fina bilder av er kära syskon. Jag är riktigt avis på er alla som fick leka med varandra. Är du också avis Sheba? Visst såg det ut som att dom hade kul?

Själv så har jag varit ute på isen med matte och husse idag. Det var härligt! Vi grillade korv och jag var jättesugen men fick inte smaka :-( jag får visst bara äta fiskproteiner. Tur att jag gillar det också. Sedan fick jag springa på isen, det behövde jag! Det är så skönt att vara lös och få kuta av sig. Medans matte och husse åkte långfärdsskridskor gick jag på promenad med några vänner. Så bajsade jag mitt på banan där alla åkte... fniss fniss!

2 kommentarer:

  1. Ja visst vad det synd att vi inte kunde vara med på träffen! Tänk att få busa med andra RRs på det stora fältet!

    SvaraRadera
  2. var inte ledsen Makeba, vi väntar på dig nästa gång! du verkade ha en toppendag ju! sen skall du veta - det är inte lätt att träffas sina syskon och inte få göra som man vill! Vi fick ju inte leka hela tiden...;-(
    kram från oss
    kian storebror;-)

    SvaraRadera