söndag 15 februari 2009

Ståplats i solen, Makeba!


Sånn är det för den unga: medan mostern sitter och solar, måste jag agera "tass stöd"
Tänk att du skulle bråmogna Makeba? Har du verkligen löp på G? Eller, kan det vara så att du börjar bli könsmogen, jag menar doftar mer tik än valp?
Jag har oxå på den senaste tiden blivit uppraggat av hanar. Matte tror det beror på att dessa hanar vågar vara så närgåande för att jag är inte är så "bitchy" som en vuxen tik. Attans i såfall, då går du miste om träffen ju?

2 kommentarer:

  1. Lol, Heika är inte dålig som står där och hjälper till! Kan inte tänka mig att Sheba skulle gå med på att ha plats på nedre parkett, men så har hon inte en mogen moster som fostrar henne!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild!

    Jag hoppas att hon inte löper. Vi tycker inte att hon slickar sig mer än vanligt och vi har inte upptäckt ngt blod ännu. Håller henne hemma denna vecka från dagis dock för att vara på säkra sidan. Man har ju läst om löpningar som inte märks av. Vill inte riskera valpar nu...

    SvaraRadera