måndag 9 februari 2009

"Everything the light touches..."

Kära syskon! Och syskons mattar/hussor och vänner. I helgen var jag på upptäcksfärd. Vi åkte till "berget" utanför Zinder. Jag säger bara: wow, vilken utsikt! I övrigt var det ganska stenigt. Jag ville jaga fåglar, men det gick inte. Jag fick ju se mig för varje gång jag tog ett steg, och i den takten hann ju fågeln (det var bara en däruppe) flyga iväg. Sen var det varmt. Matte hade dock med en egen hund-flaska till mig, och den var kanon! Och så fick jag pannkakor också. Matte ska lägga upp bilder på sin blogg alldeles strax, men man vet aldrig hur lång tid det tar. Så jag fick henne att lägga upp den här för mig så länge. Ni skulle varit med!!!

2 kommentarer:

  1. vilken riktigt fin färg hon har på pälsen!!

    SvaraRadera
  2. All päls blir extra blank under Afrikas sol!

    SvaraRadera