måndag 2 februari 2009

Farsan é med :)


Hej på er!

Tänkte att vi skulle vara med via detta forum eftersom matte är extremt dålig på att svara & skriva mail *suck*

Vad tiden går! Ni är redan äldre än 6 månader! När jag var så gammal hade jag bott i Sverige i 2 månader. Jag var 4 månader när jag landade på Arlanda och om ett par veckor fyller jag hela 5 år!!! Som sagt var...tiden går!


Kul att Makeba vart på träff i Hagaparken. Jag har oxå vart med där någon gång för länge sen man då skulle matte hålla i dem och då tyckte hon att jag var så busig ;) Så nästa gång fick jag stanna hemma...

Annars är det highlife hemma. Min "lillasyster" Nike löper och det är ju kul....fast nu luktar hon väldans gott och då skäller matte & husse på mig & "farfar" Akeron. I natt var det extra jobbigt för då skulle husse titta på Superbowl och Nike fick vara med dem vid tvn. Jag & Akeron skulle snällt ligga i sängen i sovrummet med stängd dörr....det går ju inte!!! Så vi är nog alla trötta idag :)

Snart börjar utställningssäsongen och jag hoppas vi åker på några sånna. Man får massa gott godis och träffa snygga hundar, många tikar :)

Nä, nu ska vi gå ut på morgon-kiss och kolla vart Nike kissat :)

Må väl!

//Navy
Ps! Visst är det härligt när de är sommar & man kan klia ryggen på gräset ?!

2 kommentarer:

  1. Hej pappa Navy! Så kul att få se dig här. Vi ser fram emot fler fina bilder. Du är finast! Gratta matte och husse till giftemålet! Fick du vara med?

    Kram Makeba

    SvaraRadera
  2. Pappa Navy!! Kan inte du be Maria att lägga upp bilder på när du och mamma Imma träffades???

    SvaraRadera