tisdag 15 september 2009

Sofiero 2009

Så har vi varit på en utställning till.. Vi körde tidigt hemifrån.. men tydligen inte så tidigt som vi skulle ha gjort.. Blev väldigt stressigt .. först var det kö till att parkera .. sen var det kö till
Vet. kontrollen .. och sen var det kö till att köpa Katalogen.. Phuu.. när vi tillslut var framme och ställde upp stolarna och buren till Izor så blev ju klart matte nervös och kissnödig..
Shit.. Jag springer och ställer mig i kö.. och jag kan säga att det var nog inte bara jag som var nervös.. jag tror jag kom som nr 10 i kö... efter 7 min står jag som nr 3 då så ser jag att de har börjat i vår ring.. så jag fick snällt springa tillbaka och ta ut och värma upp Izor utan att gå på toa...

Resultat från Sofiero 2009 12/9-09

1 pris med andra placering och ett HP i Junkl.

( Rollick tog 1 placering.. GRATTIS )

" Mkt god typ, elegant. Tillt. hane. Rejäl mask. huvud mörka vackra ögon med välansatta öron en aning öppna mungipor. Tillräckl underkäke bra hals och rygg för åldern. Tillräckl bröstkorg en aning knapp i knävinkel. Rör sig bra från sidan Mkt bra bak en aning kort ridge en aning ojämn box "
Dommare : Bengt-Åke Bogren

1 kommentar:

  1. Grattis Izor o Matte jag är så stolt över er. Trist att Matte blev sååååååå stressad( du o jag vet) Kram från din Mormor

    SvaraRadera