tisdag 1 september 2009

Ligg här och ligg där...

Det händer jag kallar in in de två glada Rr för att göra en plats läggande.
Gärna när de rusar som värst omkring i skogen. Zelma kan jag lämna på ett ställe och gå tillbaka för att hittad henne i samma position. Heika har mkt att utveckla på denna "fronten"
Hon får fnatt efter kort tid, går bananas på mostern eller så går hon sin väg helt enkelt....!
Det får bli spårskogen i morgon igen. Det passar Heika bättre än lydnads moment av olika slag.

2 kommentarer:

  1. Lol! Jag har nog aldrig bett Sheba att sitta kvar så länge (att jag kunnat uppleva att hon var kvar när jag kom tillbaka), men det går bra så länge jag står kvar. Moroten är ju alltid att vi busar efteråt! Skulle jag gå ur sikte skulle hon väl antagligen bara följa efter och se vart matte tog vägen. Sheba har full förståelse för att Heika går "bananas"! Inte man kan man bara sitt kvar och vänta utan att veta vad syftet skulle vara? Matte behöver SÄKERT hjälp med något! ;-D

    SvaraRadera
  2. He he, de har mkt att utveckla dessa ynglingar. Tänk att mostern var mkt vildare i sina unga dagar än Heika är på sitt bästa.

    SvaraRadera