söndag 3 maj 2009

Underbara lediga dagar - då leker livet !

Hej på er ur-vackra systrar och bröder! Jag har haft en rolig och överaskande helg och här kommer några bilder som bevis;-) Just nu bor vi ute på landet (nästan) och jag börjar känna mig mer och mer hemma, för varje dag som går så upptäcker jag nya saker. Igår upptäckte jag att man kan få en panorama-bild av området om jag bara gör såhär:

Då är det väldigt bra för jag kan även kika in hos grannarna hehe;-))

Sen var vi ute vid havet och jag kan nu bevisa att jag är Immas son, kolla den här bilden:

Men vet ni vad? Jag är väldigt lik min pappa Navy också! Såhär glad blir jag när jag får springa loss:

Jag fick bada i havet - äntligen! men det gick väldigt snabbt skall ni tro! jag försökte fånga vågorna men det gick inte riktigt... då blev jag trött på det!

Ibland så tar jag tid på mig för att bara titta runt- och betrakta min omvärld. Vilken underbar värld jag har fått leva i!

Ibland blir även jag - Kian the teenager- TRÖTT. Då finns det ingen bättre plats att koppla av i än våra dynor. natti natti!

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart liv! Vad glad för att du inte löper och hamnar under husarrest, bara för att gatan är full av söta pojkar!!! Igår kom Whiskey, min självutnämda pojkvän, in genom porten. Jag blev jätteglad (tänk vad vi kan busa!) men inte matte, och ut åkte Whiskey. Här leker visst INTE livet!

    Hur länge ska ni bo på det där fina stället? Stranden ser ju lovande ut. Påminner mig om bushen, som jag längtar efter just nu!!!

    Stora kramar,
    Sheba

    SvaraRadera
  2. Rosenknoppen håller med löpsyrran; livet leker lite mindre nu för tiden....

    SvaraRadera